De dames waren allen gekleed in een kledingstuk met glitters in allerlei kleuren. Sommigen hadden zelfs nog glitterschoenen en/of een glittertasje erbij, wat hun outfit helemaal af maakte. Het was een vrolijk aanzicht en dat maakte het al erg sfeervol, zonder dat ze nog een noot hadden gezongen of gespeeld.
De dames, maar liefst twaalf stuks, zijn inmiddels al weer zo’n drie jaar samen in deze samenstelling. De dames, komende uit Breda of aanhangende gemeentes, zijn samengesteld uit diverse andere groepen en bands. Op de leadzangeres na, spelen ze allemaal een instrument: saxofoon, trompet, schuiftrombone, piano, bas en drums. Het klonk goed, zo samen.