Op Open Dordrechtse kampioenschappen wonnen Stef Hoffmans en Nicky Cheung respectievelijk zilver en brons. In Halsteren was er ook geen goud, maar wel twee zilveren medailles voor Leen Bentvelsen en Max Wattimena. Door Colin van Loon, Nicky Cheung en Daley Post werden bronzen medailles gewonnen.
In Antwerpen afgelopen weekend deed Colin van Loon het opnieuw goed in de onder 15 jaar klasse tot 46 kg. In zijn poule werd het knap 2e met overnames en houdgrepen. Hiermee plaatste hij zich voor de laatste 16. Met een dikke voorsprong kreeg hij in de laatste secondes nog een onverwachte linkse beenworp aan zijn broek. Hier had meer in gezeten.
In de -18 was het zwaar voor de Arashi deelnemers. Ervaring opgedaan, maar weinig winst. In onder 11 jaar was er brons voor Sarah Bongers en zelfs zilver voor topper Stef Hoffmans. De beste van de beste werd Nova van Miert met 3 wedstrijden winst door overtuigende heupworpen die afgewerkt werden met sterke houdgrepen. Kampioen in haar gewichtsklasse! De volgende wedstrijden zijn bij JC “Yoshi” Bergen op Zoom, Dordrecht en Oudenbosch.
Meer info: